Premis extraordinaris de Primària 2017/18

El nostre alumne Sergi Garcia Bou va rebre, el passat dimarts, 26 de febrer, el reconeixement de Premi Extraordinari de Primària, atorgat per la Conselleria d’Educació. L’acte de reconeixement es va celebrar en l’ADDA, l’Auditori de la Diputació d’Alacant, on s’hi van aplegar estudiants de diverses comarques alacantines i on Sergi va estar acompanyat per la seua família i de la seua tutora quan cursava 5è i 6è de Primària, Blanca Rosell. Durant el lliurament de premis, els nostres companys del CEIP Cervantes van poder oferir unes paraules en nom de tots els premiats.

Des del nostre col·legi felicitem a Sergi pel seu premi i pel seu esforç durant tota l’etapa d’Educació Primària, i a la seua família per haver confiat en nosaltres durant la seua etapa escolar.