Erasmus+: viatge educatiu a Stolpie (Polònia)

El projecte europeu “The Sun and the Blue”, del qual n’estem participant, del programa Erasmus+, inicia els seus viatges educatius a Stolpie (Polònia).

L’escola primària Marii Skłodowskiej-Curie acull a cinc alumnes de sisè (Aitana, Elena, Julia, Norai Paula) i a dos mestres (Blanca i Sergio) que durant tota esta setmana estaran treballant cooperativament amb alumnes de Stolpie i d’escoles de Slampe (Letònia), Smynthi (Grècia) i Marsala (Itàlia).

Les alumnes estaran tota la setmana acollides per famílies poloneses, amb qui compartiran tradicions i costums de la seua forma de vida. Durant l’horari escolar, hi ha programades diverses activitats, tallers i excursions, on treballaran cooperativament amb l’alumnat participant del projecte i milloraran la seua competència comunicativa en anglés.

Durant la setmana estan programades, a més, diverses activitats relacionades amb l’ús de càmeres fotogràfiques i edició digital de vídeos.

“The Sun and the Blue” és un projecte Erasmus+ KA229, d’intercanvi escolar, on es fa especial èmfasi en la diversitat i patrimoni cultural, recursos naturals i lligams entre cultures.