Els premis Sambori premien un treball de 4t B

Escriure bé és un dels aprenentatges que, cada dia, intentem perfeccionar a l’escola. Aconseguir que premien aquesta escriptura ja suposa un treball afegit. La comunicació i treball conjunt entre alumnes i mestres ha de ser ben coordinat. La classe de 4t B es va endinsar en aquest repte, escriure bé, i ho va fer presentant-se a un dels premis escolar més valorats per la comunitat educativa: el Sambori.

Després de preparar els texts, Alícia, la seua mestra, va realitzar una important tasca per aconsellar, corregir i millorar les expressions de l’alumnat. Entre tots els treballs de classe, es va escollir un treball, el de Marlena, que va ser presentat al Sambori comarcal. Entre tots els treballs comarcals, el jurat va escollir-ne un per cada cicle educatiu i va valorar molt el treball de Marlena, al qual li va atorgar un dels guardons.

És una bona notícia per a la classe de 4t B, i per a la seua mestra Alícia (és la segona vegada que un dels seus alumnes guanya el Sambori), i també ho és de bona notícia per al col·legi, no pel premi, que també, més bé pel fet que els seus alumnes i les seues mestres gaudisquen escrivint. Enhorabona!

One thought on “Els premis Sambori premien un treball de 4t B

• 13 de maig de 2016 at 21:05
    Permalink

Moltes felicitats! Marlena ha fet una gran tasca. Un escrit que t’obri el cor i et fa sentir emocions realment molt boniques.
    Felicitats també a la mestra per l’acompanyament d’aquest gran treball.
    Recomane de bona veritat llegir-lo.