Reduim, reutilitzem, reciclem.

L’alumnat de 3r de primària ha realitzat hui l’activitat “Fins les orelles”, oferida pel Departament de Medi Ambient de l’Ajuntament de Dénia. L’objectiu de la mateixa era identificar els comportaments inadequats i adients en la eliminació dels residus produïts a casa, concretats en actituds de diferents personatges davant els contenidors soterrats.

S’ha fet, doncs, una dramatització participativa en clau d’humor a partir de diferents situacions presentades, amb una ambientació bàsica a l’aula, on els alumnes assenyalen comportaments sostenibles i no sostenibles en la separació de residus. Posteriorment, a cada alumne de i lliura un quadern didàctic amb exercicis pràctics sobre els conceptes tractats.