Inici de curs: inscripció de menjador de setembre

Informació sobre el menjador escolar al mes de setembre:

El menjador de setembre tindrà les places limitades per raons d’espai, ja que el servei es farà en un aula a Infantil i un aula a Primària. Es disposen per aquest motiu de 30 places a Infantil i 50 places a Primària.

El menjar serà en torn únic, vindrà transportat de càtering i es servirà amb plats i coberts d’un ús.

L’alumnat d’Infantil serà recollit a les 15h al Rodat i el de Primària a les 15h al Pavelló Poliesportiu de Joan Fuster.

És per això que s’estableixen els següents criteris per tal de fer-ne ús durant el mes de setembre:

Criteri número 1: Conciliació familiar: treballen tant la mare com el pare.

Criteri número 2: Puntuació obtinguda en les ajudes de menjador escolar.

La inscripció es podrà realitzar fins les 11h del divendres, 6 de setembre. També podeu enviar la inscripció al correu electrònic del centre: 03004089@gva.es. El llistat es publicarà al centre a les 13h de divendres, 6 de setembre.

Podeu descarregar-se la inscripció ací: INSCRIPCIÓ MENJADOR DE SETEMBRE

Durant el mes d’octubre, si no hi ha cap contratemps, el funcionament del menjador es realitzarà amb normalitat al menjador principal del Pou, a l’Av. del Montgó.