Obres de reforma de Primària: informació d’inici del curs 2019/20

Les obres de reforma de l’edifici d’Educació Primària s’iniciaran l’última setmana de juliol. En elles estan previstes la substitució del paviment i alicatat interior, canvi de finestres, reparació de les portes de les aules i dels armaris, nova instal·lació elèctrica i de xarxa de comunicacions, adequació dels patis, nova zona administrativa, biblioteca i sala de mestres i, per últim, nous col·lectors al carrer peatonal entre les Vessanes i el Pou per evitar la inundació del carrer quan plou.

El termini previst per finalitzar les obres és de quatre mesos, és a dir, novembre de 2019.

És per aquest motiu que, si no hi ha canvis, el curs 2019/20 s’iniciarà de forma provisional, en Educació Primària a les dependències municipals del carrer Joan Fuster, 44 (antiga Escola Oficial d’Idiomes). Aquest desplaçament ha de ser autoritzat per la Direcció Territorial d’Educació d’Alacant.

La Conselleria d’Educació, l’Ajuntament de Dénia i la direcció del col·legi determinaran les mesures organitzatives necessàries per garantir la prestació de tots els serveis educatius del col·legi: classes lectives, menjador escolar, escola matinera, transport escolar, activitats exteriors i gestió pedagògica i administrativa.

L’Ajuntament també ha disposat les instal·lacions del pavelló poliesportiu de Joan Fuster per poder realitzar les classes d’Educació Física i les activitats exteriors o patis.

L’objectiu és mantenir, dins la provisionalitat de la mesura, la màxima normalitat possible.

Preguem la comprensió de les famílies i l’actitud positiva front a unes obres que, sense dubte, repercutiran positivament en la qualitat de les infraestructures educatives del col·legi. Cal entendre que aquest fet comportarà un esforç afegit a tota la comunitat educativa: alumnes, mestres, famílies i personal no docent, per tant, totes i tots hem de posar el millor de la nostra part per facilitar el procés.

Per tal d’informar-los de primera mà sobre l’organització de l’inici de curs en Educació Primària, així com confirmar la ubicació de les aules del seu fill/a, els convocarem, abans que comence el curs, a una reunió informativa en el Saló d’Actes del CEIP Llebeig el proper dimecres, 4 de setembre, a les 19:00h.

Durant el mes de juliol, els seguirem atenent personalment, per correu electrònic o telefònicament sobre qualsevol dubte al respecte. Els recordem que l’horari d’atenció i de Secretaria és de 9:30 a 11h.

Qualsevol novetat que es produisca al respecte, els informarem, a més, en aquesta pàgina web i amb el servei InfoPou de missatgeria.

Moltes gràcies a totes i tots per la vostra col·laboració.