Viatge de Fi de Primària a Toledo

L’alumnat de 6è de Primària ha realitzat el viatge de fi de curs d’enguany a la ciutat de Toledo. Ciutat bressol de cultures, Toledo ens ha oferit un programa ben intens, amb visites amb un alt component històric i cultural.

La Catedral, l’Església de Santo Tomé, la Sinagoga del Tránsito i la Mezquita del Cristo de la Luz van apropar a l’alumnat a les tres principals cultures de la ciutat: cristiana, àrab i jueva.  Un dels llocs visitats més destacats fou la Casa Museu del Greco, on l’alumnat va poder contemplar un ventall molt important de l’obra pictòrica d’aquest autor.

Abans de finalitzar el viatge, el grup va poder visitar el palau reial d’Aranjuez, des d’on van iniciar la tornada a Dénia.