Procés d’admissió 2019/20: sol·licituds del 9 al 17 de maig

Tot seguit, us detallem el calendari del procés d’admissió per al curs 2019/20.

La Conselleria d’Educació ha publicat el calendari d’admissió per al curs 19/20. Es poden acollir a aquest calendari tot l’alumnat que s’incorpora al segon cicle d’Infantil (nascuts el 2016) i de nova incorporació al centre de la resta de cursos d’Infantil i Primària.

El període per presentar sol·licituds al centre d’Infantil i Primària escollit com a primera opció de matrícula serà del 9 al 17 de maig de 2019.

La reunió informativa que tindrem les escoles de Dénia amb les famílies de l’alumnat que enguany compleix 3 anys, per explicar-los tot el procediment i resoldre dubtes, serà el proper dijous, 2 de maig de 2019, a les 19:30h al saló d’actes del CEIP Llebeig (Av. Ramón Ortega, 13)

La Jornada de portes obertes al col·legi, per visitar les instal·lacions i resoldre tots els vostres dubtes, serà el proper dilluns, 6 de maig de 2019, a les 15:30h. a l’edifici d’Infantil (Av. d’Alacant, 2)

Podeu consultar tota la disposició normativa de la Conselleria d’Educació fent clic ací.

Podeu consultar tota la documentació a presentar i la informació al Departament d’Educació de l’Ajuntament de Dénia.