Més que una festa de fi de curs

Quan l’augment de les temperatures fan albirar l’incipient estiu, ja a tocar, el curs escolar comença a acomiadar-se. Enguany, coincidint amb la setmana on el col•legi acollia alumnes de Bergen, Parma i Östersund, hem celebrat la Festa de Fi de Curs, el divendres, 8 de juny.

Una festa diferent, on per primera vegada hi participava tot l’alumnat. Una distribució dels espais diferent, que va fer millorar l’acollida, la participació i el compartir moments. I una ambientació molt acurada, gràcies a l’AMPA, que va crear molt bon ambient i va atraure les energies positives.

Amb l’acollida de la Muixaranga de la Marina, s’iniciava la vesprada. Els parlaments de Sergi Mallol, director del centre; Rafa Carrió, regidor d’Educació; Vicent Grimalt, alcalde de Dénia i Rosa Ribes, presidenta de l’AMPA, donaven la benvinguda als assistents. Tot seguit, un tast de la nostra cultura, començant per la Dansa dels Cavallets, ballada per l’alumnat d’Infantil. Després, la Dansà de Dénia, per l’alumnat de 4t a 6è, un regal als nostres avantpassats. I per cloure les actuacions, una magistral mascletà amb ampolles de plàstic, dirigida impecablement per Mónica Mut, la nostra mestra de música.

Les actuacions donaren pas al sopar. Enguany, baix de l’arbreda. Malgrat algunes cues, tot arreglat just per poder ballar al ritme de “Tres fan Ball” que va fer les delícies de propis i visitants.

En resum, una nit que recordarem i que obri pas per acabar com cal tot un intens curs d’aprenentatges.