Procés d’admissió 18/19: alumnat de 3 anys i de nova matrícula

Presentació de sol•licituds: del 17 al 24 de maig. Reunió informativa de famílies al Centre Social: 8 de maig, 19:30h. Jornada de portes obertes a Infantil: 16 de maig, 15:30h.

La Conselleria d’Educació ha publicat el calendari d’admissió per al curs 18/19. Es poden acollir a aquest calendari tot l’alumnat que s’incorpora al segon cicle d’Infantil (nascuts el 2015) i de nova incorporació al centre de la resta de cursos d’Infantil i Primària.

El període per presentar sol·licituds al centre d’Infantil i Primària escollit com a primera opció de matrícula serà del 17 al 24 de maig.

La reunió informativa que tindrem les escoles de Dénia amb les famílies de l’alumnat que enguany compleix 3 anys, per explicar-los tot el procediment i resoldre dubtes, serà el proper dimarts, 8 de maig, a les 19:30h al Centre Social.

La Jornada de portes obertes al col·legi, per visitar les instal·lacions i resoldre tots els vostres dubtes, serà el proper dimecres, 16 de maig, a les 15:30h.

Podeu consultar tota la disposició normativa fent clic ací.