Etwinning Funny Cars: robòtica educativa

L’alumnat de 6è de Primària ha encetat un nou projecte per la plataforma europea escolar Etwinning, que combinarà la metodologia STEM (Science, Technology, Engineering and Mathematics) amb la robòtica educativa.

El projecte, realitzat conjuntament amb la 1st Primary School de Tirnabos (Grècia) es desenvoluparà des del mes de març fins el mes de juny. L’objectiu és integrar els projectes de treball guiats amb Lego Education i el disseny propi i lliure de diferents cotxes robotitzats realitzats per l’alumnat. Cada línea de treball es fonamentarà em tres fases: exploració-investigació, creació i exposició compartida.

S’integren així les diferents competències bàsiques en un projecte a nivell europeu realitzat conjuntament entre les dues escoles