Östersund (Suècia), una experiència integral d’aprenentatge

Aprendre de forma integral és l’objectiu de qualsevol estudiant. El programa Erasmus+ de la Unió Europea afavoreix aquest aprenentatge integral, obrint ments, enriquint vides.

Durant aquesta setmana, tenim a sis alumnes de 6è (Laura, Àngela, Lluna, Mariela, Carolina i Sergi) i a tres mestres (Isa, Joan i Rafa) vivint aquesta experiència única a Östersund (Suècia), on la Lugnviksskolan d’aquella ciutat ens acull i ens ofereix tot un complet programa educatiu.

Comparteixen setmana amb nosaltres, a més, alumnes de l’institut Giacomo Ferrari de Parma i de la Kaland Skole de Bergen.

A banda del programa organitzat a l’efecte, els nostres alumnes seran allotjats amb famílies d’alumnes d’Östersund, compartint hàbits, costums i cultura, en una ciutat rodejada de neu en aquesta època de l’any.

Podeu seguir el diari de viatge al blog de l’Erasmus del nostre col•legi: http://erasmuspou.blogspot.com