Jubilació de Regina Alemany, exdirectora del col·legi

“L’escola, com la mar, sempre ens deixa una inestimable experiència de sentits”. Aquesta frase, gravada en un bonic socarrat, obsequi de companys i companyes, resumeix perfectament el camí recorregut per Regina Alemany com a docent. El passat divendres, 2 de febrer, mestres que foren del col·legi i també dels que actualment ho som, vam celebrar la jubilació de la nostra companya. Regina va arribar al Pou l’any 1991, des del col·legi de la Xara, cal recordar que en aquell moment els alumnes de la Xara venien al nostre col·legi a acabar l’EGB. Docent entusiasta, arribà a exercir el càrrec de directora del col·legi des de l’any 1995 fins l’any 2002, any que va passar a ser docent al nostre institut adscrit,  l’IES Chabàs, des d’on finalment s’ha jubilat.

Fou un dinar molt familiar, on vam poder compartir records i experiències d’aquells anys i on tots els presents coincidiren del gran tracte humà que hi havia i que es conserva en el Pou de la Muntanya i on, amb molt d’afecte, li transmetérem l’agraïment pels anys dedicats a educar a diverses generacions de deniers i denieres.

La comunitat educativa agraeix sincerament tot el treball que Regina ha dedicat al nostre col·legi i la llavor realitzada, la qual, gràcies a ella i a tantes i tants mestres compromesos, encara dóna personalitat a aquest projecte compartit que és el Pou de la Muntanya.

Gràcies, Regina!