AL POU TAMBÉ SOM ATLETES!

El passat 18 de desembre, els nostres alumnes de 5é de primària visitàrem les pistes d’atletisme de Dénia, on van practicar una sèrie d’activitats corresponents a la unitat didàctica d’Educació Física “Iniciació a l’atletisme”.  Els nens van participar en diferents proves, com ara curses o bot de llargada. Al principi de la sessió, el mestre d’Educació Física els va explicar les parts que té la pista i on es duen a terme les diferents modalitats atlètiques. Després van fer un calfament previ a les activitats principals que foren: cursa de 80m, de 400m i de 1000m. L’alumnat triava en aquest cas la prova que volia realitzar. La sessió finalitzà amb el bot de llargada. L’activitat va estar molt motivant i gratificant per a tot l’alumnat, a més, destaquem aquesta perquè està inclosa dins la temàtica del nostre projecte Erasmus + amb la temàtica: LET’S MOVE, HEALTHY HABITS.

Per veure més fotos feu clic ACÍ