Constitució del nou Consell Escolar de Centre

El nou Consell Escolar de Centre, sorgit de la renovació parcial de les passades eleccions celebrades el 23 de novembre, es va constituir el passat dimecres, 14 de desembre. Aquest òrgan col·legiat de govern del centre representa tots els sectors de la comunitat educativa: alumnes, famílies, personal no docent, Ajuntament i mestres.

Entre els punts  tractats en aquesta primera sessió es van acordar els següents temes:

• Es van constituir les diferents comissions del Consell Escolar: pedagògica-convivència, econòmica i de menjador.
  • Es va acordar el dia i l’hora preferent per reunir-se el Consell: dimecres, a les 16:15h.
  • Es va acordar coordinar amb la responsable d’Igualtat del Claustre, Lídia Aleixandre, les mesures que puguen sorgir en el Consell Escolar per garantir el tracte d’igualtat entre xiques i xics.
  • Es va ratificar l’aprovació de la Programació General Anual (PGA), així com la sol·licitud davant Conselleria de recursos econòmics per al Pla d’Actuació per a la Millora (PAM) i per al programa de Dinamització de Biblioteques. Aquesta setmana, la Conselleria ens ha comunicat la dotació de 1000€ per al PAM i 1331,45 per a la dinamització de la biblioteca.
  • Es va acordar el nou preu del tiquet ocasional de menjador escolar, a partir del 8 de gener, que serà de 4,25€, amb un màxim de 8 tiquets ocasionals per mes.
  • Es va acordar la sol·licitud davant Conselleria de compres per preu superior a 1800€: instal·lació de aires condicionats a les aules orientades al pati sud (3rA, 4tA, 4tB, 5éA i 6éB), instal·lació de cortines a les aules orientades al pati oest i nord (2nA, 2nB, 3rB i 5éB), compra de tauletes de consulta a les aules de 5è, 6è i Educació Especial.
  • Es va informar del nomenament, a partir del 8 de gener i fins el 30 de juny, d’un auxiliar de conversa en anglés (Taylor Guthrie, d’Austràlia), dins el programa organitzat pel Ministeri d’Educació i la Conselleria d’Educació.
  • Es va informar de la sol·licitud a la Conselleria d’Educació i a l’Ajuntament de Dénia d’incloure, dins el programa Edificant, la reforma integral del col·legi i el trasllat de l’aulari d’Infantil.
  • En el torn obert de paraula, es va demanar informació sobre com fer la consulta de programacions didàctiques (es poden consultar amb la Cap d’Estudis), la disposició de bancs baix del cobert per a les famílies que acompanyen a l’alumnat als entrenaments (s’estudiarà la possibilitat o les alternatives), la millora de la informació a la web sobre el servei d’Escola Matinera. Finalment, es va acordar la data del proper Consell Escolar per al 24 de gener.