Eleccions a Consell Escolar de Centre: 23 de novembre de 2017

El pròxim 23 de novembre se celebren eleccions al Consell Escolar del nostre col·legi.

És la millor oportunitat per participar en l’organització i gestió del nostre centre, en aquest òrgan col·legiat on estan representats tots els membres de la comunitat educativa: alumnes, famílies, mestres, personal no docent i Ajuntament de Dénia.

Fem una crida, doncs, a la participació en tot el procés, tant presentant candidatures com a representats de les famílies com exercint el dret a vot.

Les candidatures presentades pel sector de mares i pares són les següents:

• Rosa Bertomeu Cots (candidatura de l’AMPA)
  • Natalia Cabrera Ferrando (candidatura de l’AMPA)
  • Pepa Cardona Martorell (candidatura de l’AMPA)
  • Cristina Garcia Cuenca (candidatura de l’AMPA)
  • Cristina Escuder Franch
  • David Ramis Pérez

Podeu trobar tota la informació sobre la convocatòria en el següent enllaç de la Conselleria d’Educació:

El calendari aproximar d’actuacions serà el següent:

– Constitució de la junta electoral: màxim fins al 16 d’octubre de 2017.
– Termini d’admissió de candidatures dels diferents sectors. fins el 6 de novembre (a confirmar per la Junta Electoral).
– Publicació de la llista provisional de candidats: 7 de novembre de 2017.
– Termini per a possibles reclamacions a la llista provisional de candidats: fins el 9 de novembre de 2017.
– Termini per a resoldre la junta electoral les possibles reclamacions: fins al 13 de novembre de 2017.
– ELECCIONS: el 23 de novembre de 2017.
– Proclamació dels candidats electes: fins a l’1 de desembre de 2017.
– Remissió de l’acta de proclamació de candidats electes a la Direcció Territorial d’Educació: l’endemà al de la proclamació.
– Sessió constitutiva del nou/renovat consell escolar: fins al 15 de desembre de 2017.