Projecte “Cervantes y El Quijote”

“En un lugar de la Mancha, de cuyo nombre no quiero acordarme, no ha mucho tiempo que vivía un hidalgo de los de lanza en astillero, adarga antigua, rocín flaco y galgo corredor”.

És el començament d’una de les obres més universals de la història, El Quijote, de Miguel de Cervantes. Aprofitant el 400 aniversari de la mort de l’autor, l’alumnat de 5é i 6é de Primària han realitzat un projecte per estudiar Cervantes i El Quijote. Entre les activitats realitzades destaca l’estudi de la biografia de Miguel de Cervantes, l’anàlisi de les característiques de l’obra del Quijote, la recopilació de l’obra en diferents formats i edicions, la lectura d’alguns dels capítols i el muntatge d’una exposició commemorativa, entre d’altres.  A més, l’alumnat va poder gaudir d’una representació teatral sobre El Quijote a càrrec de la companyia “Tarannà Teatre”.

Imatge: El Quijote d’Antonio Saura

C_quijote_saura_1