Festa d’extraescolars de l’AMPA: divendres, 11 de desembre

La nova AMPA del col·legi ha organitzat una festa el proper divendres, 11 de desembre, a les 15:30 h. oberta a tota la comunitat educativa: alumnat, mestres, famílies i personal no docent.

En ella participaran els monitors i monitores de totes les activitats extraescolars organitzades per l’AMPA, oferint una exhibició de cadascuna. A més, hi hauran diferents tallers i activitats per als xiquets i xiquetes, com ara maquillatge, jocs populars i, fins i tot, un fotocol.

L’AMPA convida a tota la comunitat educativa a participar en aquesta festa, esperant l’assistència de tots i totes.

cartelL ampa

One thought on “Festa d’extraescolars de l’AMPA: divendres, 11 de desembre

• 3 de desembre de 2015 at 13:42
    Permalink

RECORDEU QUE PODEU COMPRAR EL BERENAR PER A TOTA LA FAMILIA A PREUS POPULARS ALLÀ MATEIX, EL DINES ESTARAN DESTINATS A SUBVENCIONAR EL VIATGE DE FI DE CURS DE SISE!!!!