Sol·licitud telemàtica de XarxaLlibres

Enllaç a la sol·licitud telemàtica (cliqueu ací)

(Recordeu que heu d’emplenar la sol·licitud, imprimir-la i presentar-la en el Departament d’Educació de l’Ajuntament de Dénia (Plaça de l’Arxiduc Carles, 3).

Davant de qualsevol dubte o dificultat per emplenar la sol·licitud, poden telefonar o passar pel col·legi, en horari de matí, i els ajudarem en la tramitació.

INFORMACIÓ A LES FAMÍLIES PER A LA PARTICIPACIÓ EN EL PROGRAMA XARXA LLIBRES
CURS 2015/16

El programa Xarxa Llibres de text de la Comunitat Valenciana té com a finalitat dotar als centres escolars d’un banc de llibres. A este efecte, l’alumnat acollit al programa Xarxa Llibres de text, una vegada finalitzat el curs escolar, farà entrega dels llibres de text perquè puguen ser utilitzats per un altre alumnat en cursos successius.

• Presentació:
    – S’ompli la sol·licitud electrònica (una per alumne/a) disponible en:
    http://xarxallibres.edu.gva.es i a la web del centre www.poudelamuntanya.org   si no es disposa d’accés al formulari electrònic, el Departament d’Educació facilitarà les sol·licituds).  En el model de sol·licitud constaran les dades de compte bancari (IBAN) per poder cobrar els primers 100€ i, en finalitzar el curs, si els llibres estan en bon estat, fins a 100€ més.

• S’imprimeix el formulari, es firma i es presenta en les oficines del Departament d’Educació del MI Ajuntament de Dénia junt amb l’original de la factura de la compra dels llibres.

• Informació important que facilita el centre escolar:
    NIA de l’alumne/a: consultar la circular personalitzada per a cada xiquet repartida a classe.
    Codi del centre educatiu: 03004089

• Termini i lloc de presentació:
    El termini de presentació de sol·licituds serà de l’1 al 18 de desembre del 2015.
    Les sol·licituds es presentaran en el Departament d’Educació de l’Ajuntament de Dénia situat en la Plaça arxiduc Carles, 3, en horari de 9 a 14 hores de dilluns a divendres.

• Observacions: concepte Llibres de Text: material imprés de caràcter durador, en el que s’arrepleguen els continguts corresponents al currículum vigent d’una àrea, àmbit o matèria per a un determinat curs. NO s’inclouen atles, diccionaris o semblants, ni llibres de lectura.

• Els sol·licitants es comprometen a conservar els llibres de text en bon estat i tornar-los al centre al finalitzar el curs escolar per a la creació del banc de llibres.