Eleccions a Consell Escolar: candidats i vot per correu

26 DE NOVEMBRE: ELECCIONS AL CONSELL ESCOLAR DEL CENTRE

eleccions15

Apreciades famílies:

El proper dijous, 26 de novembre, es celebraran les Eleccions al Consell Escolar de Centre. En elles s’ha de renovar la meitat del Consell: quatre pares o mares, quatre mestres i tres alumnes. El Consell Escolar és l’òrgan més important del col·legi, on estem tots representats, per la qual cosa us demanem la vostra participació.

Per facilitar la participació de les famílies, us demanem que voluntàriament ens retorneu les paperetes de votació del sector de pares i mares. Podeu fer-ho de les formes següents:

PROCÉS DE VOTACIÓ PRESENCIAL:

Podeu votar presencialment, identificant-vos amb el vostre DNI / NIE, a qualsevol de les dues meses electorals.

Infantil: De 9 a 10 h. a l’entrada de l’edifici d’Infantil.

Primària: de 12 a 13 i de 16:30 a 18 h. a la Biblioteca del centre.

PROCÉS DE VOTACIÓ NO PRESENCIAL (llegiu amb deteniment):

– Rebreu a la vostra casa un sobre gran i, a dins, dos sobres petits i dues paperetes de votació (un per a la mare i l’altre per al pare).

– Marqueu un màxim de tres noms a la papereta de votació.

– Introduïu la papereta de votació dins el sobre petit i tanqueu-lo bé. No ratlleu ni feu cap senyal al sobre.

– Introduïu els sobre petits a dins del sobre gran junt a una fotocòpia dels vostres DNI / NIE.

– Tanqueu bé el sobre gran i signeu el pare i la mare (o un dels dos si heu introduït únicament un sobre) a la solapa per garantir la confidencialitat.

– Doneu el sobre gran al vostre fill/a per a que el presente en Secretaria, fins el dijous, 26 de novembre.

Els membres de la mesa electoral comprovaran la correcció d’aquest procés amb el sobre gran i introduiran dins l’urna els vostres sobres petits, garantit així l’anonimat del vot.

La vesprada del dia 26, farem el recompte públicament a partir de les 18h, anunciant els resultats a la web del col·legi i el tauler d’anuncis habilitat a l’efecte.

Esperem la participació de tots i cadascun dels pares i mares del col·legi.

CANDIDATS

Els candidats presentats als diferents sectors són els següents:

SECTOR PARES I MARES:

Gloria Ferrer Pérez