Primavera cultural: ens visita Pepa Guardiola

L’escriptora de Xàbia, Pepa Guardiola, va visitar el nostre centre amb motiu de la Primavera Cultural i amb la proximitat, en poc dies, de la celebració del Dia del Llibre.

Convidada per l’alumnat de 5é de primària, Pepa va mantenir una agradable conversa amb els i les alumnes per tal de parlar-los sobre el llibre Els grumets del Cap Negre, que havien llegit anteriorment a classe, explicant-los com s’havia inspirat i el procés de creació del llibre.

Els xiquets i xiquetes van ser molt curiosos i li van fer diverses qüestions a l’escriptora, la qual va respondre molt amablement.

Finalment, tots i totes tingueren l’oportunitat que l’autora els signara el llibre. Un bon record d’aquest mati compartit a la Biblioteca del Pou.