La Biblio del Pou, a tope.

La Biblioteca del Pou està a ple rendiment. L’impuls que s’ha donat enguany, amb un canvi total de la distribució de prestatgeries, la compra de més fons bibliogràfics, la disponibilitat per a préstec de material multimèdia, el treball amb el racó interactiu i, el més important, el creixent treball de l’equip docent, ha donat com a resultat la fulminació del rècord total de préstecs en un any, que ja superen els quatre-cents, tot considerant que la xifra s’ha aconseguit en aquests tres mesos de funcionament.

El principal valedor d’aquest canvi ha estat l’ús de la biblioteca per part de grups desdoblats de classe. Pràcticament tota la Primària utilitza aquest mètode per fer ús de la Biblio, a més de l’horari habitual de préstecs, que és dilluns i dimecres, a les 12:30h.

A banda dels préstecs, la Biblioteca del col·le ha impulsat, també, la creació d’un racó temàtic on es recullen diversos llibres relacionats amb el tema escollit, en aquest primer trimestre, l’hivern.

Un altra de les activitats novedoses d’enguany també ha estat llançar el butlletí informatiu de la Biblioteca, que es podeu descarregar des d’ací, amb consells i les últimes novetats de llibres adquirits.

En definitiva, tot un ventall de recursos a l’abast de l’alumnat per gaudir de la lectura i, al mateix temps, millorar les seves competències.

Us recomanem la visita a la pàgina pròpia de la Biblioteca, podeu fer-ho des d’ací.