3 de setembre: inici del curs escolar 2014-15

Recordeu que el proper curs comença abans, el 3 de setembre per a tot l’alumnat d’Infantil i Primària.

Us anirem informant de totes les novetats del proper curs en aquesta pàgina web.

Bon estiu a tothom.

2 thoughts on “3 de setembre: inici del curs escolar 2014-15

• 2 de Setembre de 2014 at 18:57

Hola buenas tardes,
    Estaria bien que todas las noticias relacionadas con la educacion en España por lo menos se publicasen en el idioma del pais y en la lengua de la comunidad…..por otra parte asi lo contemplan las leyes actuales.
    Y si esto no fuera posible pues esta claro que el idioma que todos entendemos en España es el español (o castellano, si lo prefieren). Realmente creo que seria una lastima que en la comunidad valenciana llegasemos al nivel de estupidez linguistica a la que se llego en Cataluña.
    un saludo
    Javier Navarro Andres

• 3 de Setembre de 2014 at 10:09

Bon dia,
      pot vosté consultar la web del nostre col·legi en castellà en el desplegable que té disponible al final de la pàgina web.
      De totes formes, si no entén alguna cosa, pot vosté passar pel col·legi on li explicarem qualsevol dubte molt amablement. Per això estem.
      Salutacions ben cordials.