Calendari escolar 2014-15

La Conselleria d’Educació ha aprovat el calendari escolar del pròxim curs 2014/2015, que estableix l’inici i la finalització del període lectiu així com els dies festius o els períodes vacacionals.

En aquest sentit, en Infantil i Primària les classes començaran el 3 de setembre i finalitzaran el 19 de juny. En Secundària i Batxillerat l’inici de curs serà també el 3 de setembre i les classes finalitzaran el 10 de juny.

Cal recordar que este curs té 181 dies lectius en Infantil i Primària i 176 dies lectius, en Secundària.

El curs 2014/2015 tindrà 185 dies lectius en Infantil i Primària i 178, en Secundària i Batxillerat. Per tant, els alumnes tindran quatre dies lectius més en Infantil i Primària i dos més, en Secundària.

És la primera vegada que l’inici de curs coincidix en Infantil, Primària, Secundària i Batxillerat i que les classes comencen la primera setmana de setembre.

L’avanç de les classes respecte al curs actual serà de sis dies en Infantil i Primària i de tretze, en Secundària i Batxillerat, i el curs acabarà un dia abans en Infantil i Primària i deu dies abans, en Secundària i Batxillerat. L’objectiu és equiparar el calendari lectiu a la resta de països de la Unió Europea i afavorir la conciliació de la vida familiar i laboral.

Períodes de vacances

Les vacances de Nadal seran del 23 de desembre al 6 de gener, ambdós inclosos, i les vacances de Pasqua, del 2 al 13 d’abril, ambdós inclosos.

D’altra banda, durant el curs escolar, seran festius i no lectius els dies següents: 9 d’octubre, dia de la Comunitat Valenciana; 8 de desembre, dia de la Immaculada Concepció, 19 de març, Sant Josep, i 1 de maig, Dia del Treball. A aquests dies cal sumar els tres dies no lectius que determine el Consell Escolar Municipal de Dénia.

Font de la notícia: Conselleria d’Educació.